Доставка, оплата та повернення

  • Доставка по Україні здійснюється у відділення та поштомати «Нової Пошти». Відправляємо замовлення щодня кожного вечора на наступний день після замовлення.
    Місто відправки — Львів.
    Ціна та термін доставки відповідає тарифам пошти. Вартість доставки не входить у вартість замовлення. Доставку сплачує отримувач.
    Після відправки товару «Нова Пошта» автоматично надсилає повідомлення з ТТН посилки на номер або у додаток отримувача.
    УВАГА! Розглянемо можливість відправки товару в РФ, РБ, КНДР, Сирію, Еритрею та на окуповані території України лише після того, як путін та його шайка здохне.

  • Сплатити замовлення можна:
    - онлайн оплата на сайті (-10% від суми замовлення)
    - готівкою (післяоплата Нова Пошта)

  • Повернення товару здійснюється протягом 14 днів після його отримання*Повернення за Ваш рахунок, якщо товар не підійшов*Повернення за Наш рахунок, якщо була помилка при комплектації, або є брак товару*Повернення коштів робиться протягом 3 робочих днів після отримання нами товару
    Товар має бути відправлений у товарному виді (Не мати пошкоджень, без запахів. Не мати на собі волосся та шерсть тварин) в тому вигляді, який прийшов Вам, та без накладного платежу - в іншому випадку компанія залишає за собою право відмовити у поверненні, або обміні товару.

  • Протягом 3 днів після отримання можна звернутися до менеджера щодо обміну товару*Обмін за Ваш рахунок, якщо товар не підійшов*Обмін за Наш рахунок, якщо була помилка при комплектації, або є брак товару*Обмін робиться протягом 3 робочих днів після отримання нами товару
    Товар має бути відправлений у товарному виді (Не мати пошкоджень, без запахів. Не мати на собі волосся та шерсть тварин) в тому вигляді, який прийшов Вам, та без накладного платежу - в іншому випадку компанія залишає за собою право відмовити у поверненні, або обміні товару.

  • Ми надійно пакуємо ваші посилки, щоб вони доїхали до вас цілими, проте під час транспортування можуть виникнути непередбачувані ситуації. Саме тому одержувач зобов'язаний при отриманні на пошті або при кур'єрі оглянути посилку на цілісність та механічні пошкодження.

    Ви замовили товар і виявили пошкодження, в такому випадку Вам потрібно:
    1. Звернутися до працівника Нової Пошти для складання "Акту Приймання-Передачі", склавши акт відмовитись від посилки
    2. Надіслати фото акту нам на будь-які контакті дані у підвалі Сайту

    Поки ми будемо вирішувати питання з Новою Поштою, ми надішлемо вам новий товар або компенсуємо вартість пошкодженого товару на вашу картку.

    УВАГА! Товар, пошкодження якого було виявлено не при представниках транспортної компанії (в будинку, по дорозі додому, тощо) і без відповідного акту прийому-передачі, компенсації не підлягає!